To i månelys

Akryl og kull på lerret
Størrelse 80x100 cm

13000 kr

Månen er med i mange av mine bilder. Her er månen og fargene brukt for å få frem en stemning av melankoli, men også ro og ettertanke. Bildet viser to kvinner som sitter side om side på en benk utendørs, i skumringen mot kveld. Himmelen er malt i en dyp, mørk blå tone. Bildet er malt i klare intense farger. Disse intense fargene forsterker følelsen av indre uro og følelsesmessig kontrast.

Forrige
Forrige

Jacob's Room

Neste
Neste

Vennealliansen