To i månelys
Akryl og kull på lerret
Størrelse 80x100 cm
13000 kr
Månen er med i mange av mine bilder. Her er månen og fargene brukt for å få frem en stemning av melankoli, men også ro og ettertanke. Bildet viser to kvinner som sitter side om side på en benk utendørs, i skumringen mot kveld. Himmelen er malt i en dyp, mørk blå tone. Bildet er malt i klare intense farger. Disse intense fargene forsterker følelsen av indre uro og følelsesmessig kontrast.